Jump to content
Kate Bush Forum

Tellurium

Member
  • Content Count

    2,843
  • Joined

  • Last visited

About Tellurium

  • Rank
    You Must Wake Up
  • Birthday 05/21/1987

Contact Methods

  • MSN
    dlbaxter87@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    UK
  • Interests
    Many, many things. I'm terrible with lists!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cheers coops! Very much so.

  2. Wherever you may be, somehow you're still always youngerthan me.....

    (Even TODAY, you big booger!)

    :Festive-"MissingMan"-emoticon:

  3. ....PLEASE SAVE ME!!!!!!

  4. Tellurium

    Stuff That Is New With Me.

    Thanks Sarah and PG! :) I haven't ever been there so you've both got me beaten! :lol: Just occured to me that moving to a place I've never actually visited is a bit mad... Aw well. That's how I roll.
  5. Tellurium

    Because princess juice is the tastiest.

    Cheers all! And haha, tadge! It was quite warm actually. I'm just in my Canadian-style jacket ;). And hunched over to be extra adorable of course. :D. :lol:
  6. Tellurium

    Stuff That Is New With Me.

    Hahaha, Worthing is where Sam's job is, so Worthing is where I must go, I'm afraid! But honestly, old people who smell of wee sounds like my scene. ;) :lol: I might commute to Brighton for work though... We'll have to see when I get settled. ^_^
  7. Jeez - just had to say.... you are some kinda sexy!!

    xxx

  8. Tellurium

    Stuff That Is New With Me.

    Cheers coops! Thanks! And I'll be in Worthing... so we'll be next door neighbours looks like. ^_^
  9. Tellurium

    Stuff That Is New With Me.

    I should update this because it's been over 2 years since my last update. Also, I really ought to change my name, too. I forgot I ever went by Silent Wind River (what was I thinking!? :lol: ) So... I should be finished uni... we'll get the results in soon so I can know for sure. But it's looking good. I'm moving to East Sussex in with my boyfriend in February. Am excited to be playing English. I like it there. I feel at home. Even though I stick out like a sore thumb when I say silly things like "cell phone" and "corn chips". We'll see how that all works out. After that major life changing event, as if that wasn't enough, we're getting married in June. Oy Vey Meyer! I usually think people who get married when they're 22 are crazy and way too young and will regret it for the rest of their lives... and here I am. Funny how that works out eh? But what can I say? It feels right. I've found a great love and that's all any of us can ever hope for... I'm a pretty cynical person, but I honestly can't find a reason to convince myself it's a bad choice. And I have the support of friends and family, which is lovely. I'm very calm about this all at the moment but I'm sure it's going to scare the sh** out of me as the major-life-changing dates move closer... Oh well. In the meantime I'm killing time in Canada being a "barista", or perhaps more accurately put, a "corporate tool" at my local Starbucks... which is actually rather fun. Nice staff, nice clientele. So I can't complain much. Let's see... what else is new... Hmmm... I saw Ponyo last night, and it totally lived up to all the hype. And Jasper Fforde is my favorite author. Cheers!
  10. Tellurium

    Random Magical Photos of Magic.

    Photos that I find to be lovely and/or feel like sharing.
  11. is the kind of sexy they just don't sell at Adult Source

  12. Although the recent REUNION movie was a piece of !parC.....

  13. 0_o who the f*** are you?

  14. Where the hell are you?

    Drop us a line shitface, need to know you're alive and well.

    xxx

×